[[{"content_id":431276,"content_number":0,"portal_id":184,"lang_id":"fa","content_title":"متن کامل وصیت نامه شهید مهدی باکری","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"وصیت نامه بنده گناهکار مهدی باکری&nbsp;\r\n\r\nبسم الله الرحمن الرحیم&nbsp;\r\nیا الله یا محمد (ص) یا علی (ع) یا فاطمه زهرا (س) یا حسن (ع) یا حسین (ع) یا علی (ع) یا محمد (ع) یا جعفر (ع) یا موسی (ع) یا علی (ع) یا محمد (ع) یا علی (ع) یا حسن (ع) یا حجة (عج) و شما ای ولی&zwnj;مان یا روح الله و شما ای پیروان صادق امام یا شهیدان.&nbsp;\r\nخدایا چگونه وصیت &zwnj;نامه بنویسم در حالیکه سراپا گناه و معصیت، سراپا تقصیر و نا&zwnj; فرمانی&zwnj;ام. گرچه از رحمت و بخشش تو نا امید نیستم ولی ترسم از این است که نیامرزیده از دنیا بروم. می&zwnj;ترسم رفتنم خالص نباشد و پذیرفته درگاهت نشوم.&nbsp;\r\nیا رب العفو، خدایا نمیرم در حالیکه از من راضی نباشی. ای وای که سیه&zwnj; روز خواهم بود. خدایا که چقدر دوست داشتنی و پرستیدنی هستی. هیهات که نفهمیدم. خون باید میشد و در رگهایم جریان می&zwnj;یافت و سلول&zwnj;هایم یا رب یا رب می&zwnj;گفت. خدایا قبولم کن. یا اباعبدالله شفاعت.&nbsp;\r\nآه چقدر لذت بخش است انسان آماده باشد برای دیدار ربش، ولی چه کنم تهیدستم، خدایا قبولم کن.&nbsp;\r\nسلام بر روح خدا نجات دهنده ما از منجلاب عصر حاضر. عصر ظلم و ستم عصر کفر و الحاد، عصر مظلومیت اسلام و پیروان واقعی&zwnj;اش.&nbsp;\r\nعزیزانم اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده باز کم است.&nbsp;\r\nآگاه باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه&zwnj;های درونی و دنیا فریبی را شناخته و برحذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل تنها چاره&zwnj;ساز ماست. ای عاشقان ابا عبدالله، بایستی شهادت را در آغوش گرفت، گونه&zwnj;ها بایستی از حرارت و شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند. بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل نمائیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکرگزاری بجا آورده باشیم.&nbsp;\r\nوصیت به مادرم و خواهران و برادرهایم و فامیل&zwnj;هایم که بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست. به یاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید. پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید. اهمیت زیاد به نماز و دعاها و مجالس یاد ابا عبدالله و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است.&nbsp;\r\nهمواره تربیت حسینی و زینبی بیابید و رسالت آنها را رسالت خود بدانید و فرزندان خود را نیز همانگونه تربیت بدهید که سربازانی با ایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح، وارث حضرت ابوالفضل، برای اسلام ببار آیند.&nbsp;\r\nاز همه کسانی که از من رنجیده&zwnj;اند و حقی بر گردنم دارند طلب بخشش دارم و امیدوارم خداوند مرا با گناه&zwnj;های بسیار بیامرزد.&nbsp;\r\nخدایا مرا پاکیزه بپذیر&nbsp;\r\nمهدی باکری&nbsp;\r\n1363\/1\/2\r\n\r\n&nbsp;","content_html":"<p style=\"text-align:right;\">وصیت نامه بنده گناهکار مهدی باکری <\/p>\n\n<p style=\"text-align:right;\">بسم الله الرحمن الرحیم <br \/>\nیا الله یا محمد (ص) یا علی (ع) یا فاطمه زهرا (س) یا حسن (ع) یا حسین (ع) یا علی (ع) یا محمد (ع) یا جعفر (ع) یا موسی (ع) یا علی (ع) یا محمد (ع) یا علی (ع) یا حسن (ع) یا حجة (عج) و شما ای ولی‌مان یا روح الله و شما ای پیروان صادق امام یا شهیدان. <br \/>\nخدایا چگونه وصیت ‌نامه بنویسم در حالیکه سراپا گناه و معصیت، سراپا تقصیر و نا‌ فرمانی‌ام. گرچه از رحمت و بخشش تو نا امید نیستم ولی ترسم از این است که نیامرزیده از دنیا بروم. می‌ترسم رفتنم خالص نباشد و پذیرفته درگاهت نشوم. <br \/>\nیا رب العفو، خدایا نمیرم در حالیکه از من راضی نباشی. ای وای که سیه‌ روز خواهم بود. خدایا که چقدر دوست داشتنی و پرستیدنی هستی. هیهات که نفهمیدم. خون باید میشد و در رگهایم جریان می‌یافت و سلول‌هایم یا رب یا رب می‌گفت. خدایا قبولم کن. یا اباعبدالله شفاعت. <br \/>\nآه چقدر لذت بخش است انسان آماده باشد برای دیدار ربش، ولی چه کنم تهیدستم، خدایا قبولم کن. <br \/>\nسلام بر روح خدا نجات دهنده ما از منجلاب عصر حاضر. عصر ظلم و ستم عصر کفر و الحاد، عصر مظلومیت اسلام و پیروان واقعی‌اش. <br \/>\nعزیزانم اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده باز کم است. <br \/>\nآگاه باشیم که سرباز راستین و صادق این نعمت شویم. خطر وسوسه‌های درونی و دنیا فریبی را شناخته و برحذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل تنها چاره‌ساز ماست. ای عاشقان ابا عبدالله، بایستی شهادت را در آغوش گرفت، گونه‌ها بایستی از حرارت و شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند. بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل نمائیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکرگزاری بجا آورده باشیم. <br \/>\nوصیت به مادرم و خواهران و برادرهایم و فامیل‌هایم که بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست. به یاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید. پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید. اهمیت زیاد به نماز و دعاها و مجالس یاد ابا عبدالله و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است. <br \/>\nهمواره تربیت حسینی و زینبی بیابید و رسالت آنها را رسالت خود بدانید و فرزندان خود را نیز همانگونه تربیت بدهید که سربازانی با ایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح، وارث حضرت ابوالفضل، برای اسلام ببار آیند. <br \/>\nاز همه کسانی که از من رنجیده‌اند و حقی بر گردنم دارند طلب بخشش دارم و امیدوارم خداوند مرا با گناه‌های بسیار بیامرزد. <br \/><span style=\"color:rgb(0,102,0);\"><strong>خدایا مرا پاکیزه بپذیر<\/strong> <\/span><br \/><strong><span style=\"color:rgb(255,0,0);\">مهدی باکری <\/span><\/strong><br \/>\n1363\/1\/2<\/p>\n\n<div> <\/div>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2016-02-04 13:10:40","content_date_event":"2016-02-04 13:10:40","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2016-02-04 13:12:05","content_date_register":"2016-02-04 13:12:05","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":15356,"eid":0,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","300":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","400":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","600":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","900":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","1200":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png"}}]}]]