[[{"content_id":436255,"content_number":0,"portal_id":184,"lang_id":"fa","content_title":"پروفسور حسابی:","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"پروفسور حسابی:\r\n22 سال درس دادم؛\r\n\r\n1- هیچگاه لیست حضور و غیاب نداشتم؛\r\n (چون کلاس باید اینقدر جذاب باشد که بدون حضور و غیاب شاگردت به کلاس بیاید)\r\n\r\n2- هیچگاه سعی نکردم کلاسم را غمگین و افسرده نگه دارم؛ (چون کلاس، خانه دوم دانش آموز هست)\r\n\r\n3-هر دانش آموزی دیر آمد، سر کلاس راهش دادم؛ (چون میدانستم اگر 10 دقیقه هم به کلاس بیاید؛ یعنی احساس مسئولیت نسبت به کارش)\r\n\r\n4- هیچگاه بیشتر از دو بار حرفم را تکرار نکردم؛ \r\n(چون اینقدر جذاب درس میدادم \r\nکه هیچکس نگفت بار سوم تکرار کن)\r\n\r\n5- هیچگاه 90 دقیقه درس ندادم؛ \r\n(چون میدانستم کشش دانش آموز متوسط و کم هوش و باهوش با هم فرق دارد) \r\n\r\n6- هیچگاه تکلیف پولی برای کسی مشخص نکردم؛ \r\n(چون میدانستم ممکن است بچه ای مستضعف باشد یا یتیم..)\r\n\r\n7- هیچگاه دانش آموزی درب دفتر نفرستادم؛\r\n(چون میدانستم درب دفتر ایستادن یعنی شکستن غرور)\r\n\r\n8- هیچگاه تنبیه تکی نکردم و گروهی تنبیه کردم؛ \r\n(چون میدانستم تنبیه گروهی جنبه سر گرمی هست ولی تنبیه تکی غرور را می شکند)\r\n\r\n 9- همیشه هر دانش آموزی را آوردم پای تخته، بلد بود؛ (چون میدانستم که کجا گیر میکند نمی پرسیدم! )","content_html":"پروفسور حسابی:\n22 سال درس دادم؛\n\n1- هیچگاه لیست حضور و غیاب نداشتم؛\n (چون کلاس باید اینقدر جذاب باشد که بدون حضور و غیاب شاگردت به کلاس بیاید)\n\n2- هیچگاه سعی نکردم کلاسم را غمگین و افسرده نگه دارم؛ (چون کلاس، خانه دوم دانش آموز هست)\n\n3-هر دانش آموزی دیر آمد، سر کلاس راهش دادم؛ (چون میدانستم اگر 10 دقیقه هم به کلاس بیاید؛ یعنی احساس مسئولیت نسبت به کارش)\n\n4- هیچگاه بیشتر از دو بار حرفم را تکرار نکردم؛ \n(چون اینقدر جذاب درس میدادم \nکه هیچکس نگفت بار سوم تکرار کن)\n\n5- هیچگاه 90 دقیقه درس ندادم؛ \n(چون میدانستم کشش دانش آموز متوسط و کم هوش و باهوش با هم فرق دارد) \n\n6- هیچگاه تکلیف پولی برای کسی مشخص نکردم؛ \n(چون میدانستم ممکن است بچه ای مستضعف باشد یا یتیم..)\n\n7- هیچگاه دانش آموزی درب دفتر نفرستادم؛\n(چون میدانستم درب دفتر ایستادن یعنی شکستن غرور)\n\n8- هیچگاه تنبیه تکی نکردم و گروهی تنبیه کردم؛ \n(چون میدانستم تنبیه گروهی جنبه سر گرمی هست ولی تنبیه تکی غرور را می شکند)\n\n 9- همیشه هر دانش آموزی را آوردم پای تخته، بلد بود؛ (چون میدانستم که کجا گیر میکند نمی پرسیدم! )","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2016-05-03 09:56:37","content_date_event":"2016-05-03 09:56:37","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2016-05-03 09:57:48","content_date_register":"2016-05-03 09:57:48","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":15361,"eid":0,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","300":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","400":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","600":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","900":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png","1200":"file\/184\/attach\/197001\/attach.png"}}]}]]