[[{"content_id":437987,"content_number":0,"portal_id":184,"lang_id":"fa","content_title":"وصیت نامه شهید مدافع حرم سید سجاد روشنایی","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"&ldquo;&rdquo;وجعلنا هم أئمه یهدون بأمرنا و أوحینا الیهم فعل الخیرات أقام الصلوة وأیتاء الزکوة و کانوا لنا عابدین&rdquo;&rdquo; .آیه ٧٣سوره انبیاء.....\r\n\r\n...............امروز روز اعزام بود مقداری هیجان وتردید در دلم بود به همین دلیل خواستم از قرآن مددی بگیرم در دلم توسل به آقا امام زمان عج نمودم و این آیه آمد از خواندن این آیه پشتم لرزید و اشک از چشمانم سرازیر گشت چون من خود را هرگز لایق این آیه نمیدانم اما دلم قرص و محکم تر از گذشته گردید ان شالله که فردای قیامت که در خون خود غوطه ور در محشر محشور گردم باشد تا شرمنده آقا امام زمان عج و رهبر عزیزتر از جانم امام خامنه ای عزیز نباشم.\r\nای برادران و خواهران گرامی من ،بدانید که من به اختیار وداوطلبانه به جنگ با دشمنان اسلام رفته ام این جنگ ،جنگ کفر با اسلام عزیز است وتا روزی که خداوند به بندگان صالحش وعده داده است ادامه خواهد داشت این زندگی چند روزه دنیای زر وزور وتزویر برای سیاه نمودن چهره اسلام عزیز ورحمانی وناب محمدی دست به دست هم داده اند برما فرزندان سیدعلی خامنه ای تکلیف است که جان ناقابل خود را فدای اسلام عزیز کنیم تا بلکه با جان ناقابل خود بتوانیم برای اسلام عزیز ذره ای خدمت کنیم و اما سخنی با کسانی که با رهبر عزیزمان فاصله گرفته اند و&hellip;\r\nهای ای یاران دیروز و آشنایان غریبه شده به گوش باشید که فردای قیامت باید جوابگوی خون شهدا و امام شهدا باشید\r\nمگر نشنیدید که امام خمینی (ره) آن معمار کبیر انقلاب فرمود چه من در میان شما باشم و نباشم نگذارید این انقلاب و کشور به دست نا اهلان بیافتد به خود بیایید و توبه کنید\r\n\r\nباشد که رستگار شوید.\r\nآخرین درخواست حقیر این است که سلام مرا به آقا و رهبرم برسانید و بگویید که این سرباز کوچک خود را در نماز شبهایش دعا نماید تا بلکه خداوند به واسطه دعای ایشان از سر تقصیرات و گناهان من در گذرد.\r\nوالسلام علیکم و رحمت ا&hellip; وبرکاته\r\nبنده رو سیاه وگنه کار خدا\r\nسیدسجاد روشنایی\r\n٧:٣٠صبح مقر گردان سوم ٩٤\/٩\/٢٩","content_html":"<p dir=\"rtl\">“”وجعلنا هم أئمه یهدون بأمرنا و أوحینا الیهم فعل الخیرات أقام الصلوة وأیتاء الزکوة و کانوا لنا عابدین”” .آیه ٧٣سوره انبیاء.....<\/p>\n\n<p dir=\"rtl\">...............امروز روز اعزام بود مقداری هیجان وتردید در دلم بود به همین دلیل خواستم از قرآن مددی بگیرم در دلم توسل به آقا امام زمان عج نمودم و این آیه آمد از خواندن این آیه پشتم لرزید و اشک از چشمانم سرازیر گشت چون من خود را هرگز لایق این آیه نمیدانم اما دلم قرص و محکم تر از گذشته گردید ان شالله که فردای قیامت که در خون خود غوطه ور در محشر محشور گردم باشد تا شرمنده آقا امام زمان عج و رهبر عزیزتر از جانم امام خامنه ای عزیز نباشم.<br \/>\nای برادران و خواهران گرامی من ،بدانید که من به اختیار وداوطلبانه به جنگ با دشمنان اسلام رفته ام این جنگ ،جنگ کفر با اسلام عزیز است وتا روزی که خداوند به بندگان صالحش وعده داده است ادامه خواهد داشت این زندگی چند روزه دنیای زر وزور وتزویر برای سیاه نمودن چهره اسلام عزیز ورحمانی وناب محمدی دست به دست هم داده اند برما فرزندان سیدعلی خامنه ای تکلیف است که جان ناقابل خود را فدای اسلام عزیز کنیم تا بلکه با جان ناقابل خود بتوانیم برای اسلام عزیز ذره ای خدمت کنیم و اما سخنی با کسانی که با رهبر عزیزمان فاصله گرفته اند و…<br \/>\nهای ای یاران دیروز و آشنایان غریبه شده به گوش باشید که فردای قیامت باید جوابگوی خون شهدا و امام شهدا باشید<br \/>\nمگر نشنیدید که امام خمینی (ره) آن معمار کبیر انقلاب فرمود چه من در میان شما باشم و نباشم نگذارید این انقلاب و کشور به دست نا اهلان بیافتد به خود بیایید و توبه کنید<\/p>\n\n<p dir=\"rtl\">باشد که رستگار شوید.<br \/>\nآخرین درخواست حقیر این است که سلام مرا به آقا و رهبرم برسانید و بگویید که این سرباز کوچک خود را در نماز شبهایش دعا نماید تا بلکه خداوند به واسطه دعای ایشان از سر تقصیرات و گناهان من در گذرد.<br \/>\nوالسلام علیکم و رحمت ا… وبرکاته<br \/>\nبنده رو سیاه وگنه کار خدا<br \/>\nسیدسجاد روشنایی<br \/>\n٧:٣٠صبح مقر گردان سوم ٩٤\/٩\/٢٩<\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2016-05-25 09:13:50","content_date_event":"2016-05-25 09:13:50","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2016-05-25 16:07:04","content_date_register":"2016-05-25 09:17:04","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":15645,"eid":15645,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/184\/attach\/201605\/41567_1110031720_97_150.webp","300":".\/cache\/184\/attach\/201605\/41567_1110031720_195_300.webp","400":".\/cache\/184\/attach\/201605\/41567_1110031720_260_400.webp","600":".\/cache\/184\/attach\/201605\/41567_1110031720_390_600.webp","900":".\/cache\/184\/attach\/201605\/41567_1110031720_585_900.webp","1200":".\/cache\/184\/attach\/201605\/41567_1110031720_630_970.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":1110031720,"files":{"original":{"url":".\/file\/184\/attach\/201605\/41567_1110031720.jpg","width":630,"height":970,"size":0}}}]}]]