[[{"content_id":439292,"content_number":0,"portal_id":184,"lang_id":"fa","content_title":"مدیریت حسینقلی خانی ما و نجابت مردم به قلم دکترحمید یزدانیان","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"مدیریت حسینقلی خانی ما و نجابت مردم به قلم دکترحمید یزدانبان\r\n\r\nهمین دو سال پیش بود که مدیران شهرداری منطقه یک و متولیان امامزاده صالح (ع) اعلام کردند که با افتتاح پارکینگ هم سطح در جوار امامزاده صالح که مکمل پارکینگ طبقاتی همت می باشد، مشکل زائران صالح بن موسی الکاظم (ع) حل شده و زین پس هم وطنان عزیز به راحتی و بدون معطلی و اتلاف وقت خواهند توانست از فیوضات زیارت این امامزاده بهره برداری نمایند\r\nاما به تجربه ثابت شده که تبعات منفی مدیریت سنتی و ضعیف با سرمایه گذاری و ولخرجی های گوناگون ، قابل رفع نبوده و مردم مظلوم و نجیب همچنان باید چوب بی تدبیری های مدیریت حسینقلی خانی ما را بخورند.\r\nبه مناسبت ماه مبارک رمضان ساعات کاری مضاجع شریف امامزادگان تغییر کرده و بسیاری از زائران و مشتاقان زیارت امام زادگان بعد از افطار عازم اماکن متبرکه شده و بعضا تا سحر در این اماکن به دعا و نیایش مشغو ل اند\r\nپنجشنبه ۲۷ خرداد برابر با نهم ماه مبارک و شب شهادت حضرت خدیجه سلام الله علیها به نیت زیارت عازم امامزاده صالح شدیم و قریب به ساعت ۲۳ به ورودی پارکینگ طبقاتی تجریش در جوار امامزاده صالح رسیدیم. با صف طولانی خودروها در جلوی پارکینگ مواجه شدیم و انتظامات تا بن دندان مسلح! ، عصبانی مواجه شدیم که فریاد می زد پارکینگ تعطیل است. به سمت پارکینگ روباز حرکت کردیم انتظامات اینجا هم با لحنی مشابه&nbsp; قبلی، فریاد برآورد که : برگردید درب بسته است و اماکن به ما اعلام کرده بعد از ۲۳:۳۰ حق ندارید پذیرش خودرو داشته باشید.\r\nما هم که دست به شکایتمان خوب است، همان جا ایستاده و با ۱۱۰ تماس گرفتیم و منتظر حضور اعزه محترم انتظامی شدیم. متولی پارکینگ هم سطح روباز که دید اعتراض جدی است و عزیزان ناجا هم سر رسیده اند به ناچار اجازه پارک خودرو داد ولی در کمال تعجب پارکینگ طبقاتی شروع به خاموش کردن چراغ ها و بستن درب نمود\r\nساعت اندکی از ۱۲ شب گذشته بود که سر و کله زائرینی که به تصور باز بودن پارکینگ تا صبح&nbsp; همانند درب امامزاده بودند، پیدا شد، لکن دریغ که مالک پارکینگ طبقاتی بر قسم خود که ۱۲ می بندم، پایبند بوده و درب را بسته و رفته است\r\nدر بین زوار، حسب ظاهر چند شهرستانی هم بودند که بندگان خدا باید تا صبح صبر کنند تا درب پارکینگ باز شود و بتوانند ماشین خود را خارج نمایند\r\nبه راستی آیا اماکن دستور داده که پارکینگ بعد از ۲۳:۳۰ از پذیرش خودرو امتناع نماید؟\r\nاستدلال اماکن برای این تصمیم چیست؟\r\nمتولیان محترم امامزاده که ساعت کاری را تغییر داده اند، آیا نمی بایست فکری برای پارک خودرو زوار هم می کردند؟\r\nمگر نمی دانند که خیابان های اطراف همه پارک ممنوع بوده و به ندرت می توان جای پارک پیدا کرد؟\r\n\r\n\r\n\r\n&nbsp;\r\n\r\nوقتی شکایت نزد متولیان و دست اندرکاران امامزاده بردم. نکات جدیدی کشف شد، از جمله اینکه چسبیده به امامزاده پارکینگی با ظرفیت قریب به هزار خودرو آماده بهره برداری است ولی روابط پنهان برخی دست اندرکاران امامزاده با مالکان پارکینگ های پیش گفته، مانع بهره برداری از این پارکینگ شده است!\r\n\r\nاینجاست که باید گفت: هر چه بگندد نمکش می زنند. وای به روزی که بگندد نمک!\r\n\r\nو در آخر من باب ادخال سرور و کسب ثواب آن، عرض کنم که دقایق طولانی برای سوال از عزیزی در یکی از بخش های امامزاده منتظر ماندم و ایشان به جای پاسخ به من ارباب رجوع داشت تلفنی اوراد و اذکار صیغه نکاح را به طرف تماس گیرنده، آموزش می داد!\r\n\r\nاگر اسم دیگری غیر از حسینقلی خانی بر این مدیریت ها می شود گذاشت، راهنمایی بفرمایید.\r\n\r\nانصافا مردم نجیب و متدینی داریم که با این همه سوء مدیریت، طغیان نمی کنند و از اسلام و مدیریت اسلامی نمی گریزند.\r\n\r\n\r\n\r\n&nbsp;","content_html":"<p dir=\"rtl\"><strong><a href=\"http:\/\/hoodar.ir\/?p=8317\" rel=\"nofollow\">مدیریت حسینقلی خانی ما و نجابت مردم به قلم دکترحمید یزدانبان<\/a><\/strong><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\">همین دو سال پیش بود که مدیران شهرداری منطقه یک و متولیان امامزاده صالح (ع) اعلام کردند که با افتتاح پارکینگ هم سطح در جوار امامزاده صالح که مکمل پارکینگ طبقاتی همت می باشد، مشکل زائران صالح بن موسی الکاظم (ع<span dir=\"ltr\">) <\/span>حل شده و زین پس هم وطنان عزیز به راحتی و بدون معطلی و اتلاف وقت خواهند توانست از فیوضات زیارت این امامزاده بهره برداری نمایند<br \/>\nاما به تجربه ثابت شده که تبعات منفی مدیریت سنتی و ضعیف با سرمایه گذاری و ولخرجی های گوناگون ، قابل رفع نبوده و مردم مظلوم و نجیب همچنان باید چوب بی تدبیری های مدیریت حسینقلی خانی ما را بخورند<span dir=\"ltr\">.<\/span><br \/>\nبه مناسبت ماه مبارک رمضان ساعات کاری مضاجع شریف امامزادگان تغییر کرده و بسیاری از زائران و مشتاقان زیارت امام زادگان بعد از افطار عازم اماکن متبرکه شده و بعضا تا سحر در این اماکن به دعا و نیایش مشغو ل اند<br \/>\nپنجشنبه ۲۷ خرداد برابر با نهم ماه مبارک و شب شهادت حضرت خدیجه سلام الله علیها به نیت زیارت عازم امامزاده صالح شدیم و قریب به ساعت ۲۳ به ورودی پارکینگ طبقاتی تجریش در جوار امامزاده صالح رسیدیم. با صف طولانی خودروها در جلوی پارکینگ مواجه شدیم و انتظامات تا بن دندان مسلح! ، عصبانی مواجه شدیم که فریاد می زد پارکینگ تعطیل است. به سمت پارکینگ روباز حرکت کردیم انتظامات اینجا هم با لحنی مشابه  قبلی، فریاد برآورد که : برگردید درب بسته است و اماکن به ما اعلام کرده بعد از ۲۳:۳۰ حق ندارید پذیرش خودرو داشته باشید<span dir=\"ltr\">.<\/span><br \/>\nما هم که دست به شکایتمان خوب است، همان جا ایستاده و با ۱۱۰ تماس گرفتیم و منتظر حضور اعزه محترم انتظامی شدیم. متولی پارکینگ هم سطح روباز که دید اعتراض جدی است و عزیزان ناجا هم سر رسیده اند به ناچار اجازه پارک خودرو داد ولی در کمال تعجب پارکینگ طبقاتی شروع به خاموش کردن چراغ ها و بستن درب نمود<br \/>\nساعت اندکی از ۱۲ شب گذشته بود که سر و کله زائرینی که به تصور باز بودن پارکینگ تا صبح  همانند درب امامزاده بودند، پیدا شد، لکن دریغ که مالک پارکینگ طبقاتی بر قسم خود که ۱۲ می بندم، پایبند بوده و درب را بسته و رفته است<br \/>\nدر بین زوار، حسب ظاهر چند شهرستانی هم بودند که بندگان خدا باید تا صبح صبر کنند تا درب پارکینگ باز شود و بتوانند ماشین خود را خارج نمایند<br \/>\nبه راستی آیا اماکن دستور داده که پارکینگ بعد از ۲۳:۳۰ از پذیرش خودرو امتناع نماید؟<br \/>\nاستدلال اماکن برای این تصمیم چیست؟<br \/>\nمتولیان محترم امامزاده که ساعت کاری را تغییر داده اند، آیا نمی بایست فکری برای پارک خودرو زوار هم می کردند؟<br \/>\nمگر نمی دانند که خیابان های اطراف همه پارک ممنوع بوده و به ندرت می توان جای پارک پیدا کرد؟<\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><img alt=\"\" src=\"\/file\/184\/attach201606343158397844232.jpg\" style=\"width:624px;height:351px;\" \/><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"> <\/p>\n\n<p align=\"right\"><span dir=\"rtl\">وقتی شکایت نزد متولیان و دست اندرکاران امامزاده بردم. نکات جدیدی کشف شد، از جمله اینکه چسبیده به امامزاده پارکینگی با ظرفیت قریب به هزار خودرو آماده بهره برداری است ولی روابط پنهان برخی دست اندرکاران امامزاده با مالکان پارکینگ های پیش گفته، مانع بهره برداری از این پارکینگ شده است<\/span>!<\/p>\n\n<p align=\"right\"><span dir=\"rtl\">اینجاست که باید گفت: هر چه بگندد نمکش می زنند. وای به روزی که بگندد نمک<\/span>!<\/p>\n\n<p align=\"right\"><span dir=\"rtl\">و در آخر من باب ادخال سرور و کسب ثواب آن، عرض کنم که دقایق طولانی برای سوال از عزیزی در یکی از بخش های امامزاده منتظر ماندم و ایشان به جای پاسخ به من ارباب رجوع داشت تلفنی اوراد و اذکار صیغه نکاح را به طرف تماس گیرنده، آموزش می داد<\/span>!<\/p>\n\n<p align=\"right\"><span dir=\"rtl\">اگر اسم دیگری غیر از حسینقلی خانی بر این مدیریت ها می شود گذاشت، راهنمایی بفرمایید<\/span>.<\/p>\n\n<p dir=\"rtl\">انصافا مردم نجیب و متدینی داریم که با این همه سوء مدیریت، طغیان نمی کنند و از اسلام و مدیریت اسلامی نمی گریزند.<\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"><img alt=\"\" src=\"\/file\/184\/attach201606159036580044235.jpg\" \/><\/p>\n\n<p dir=\"rtl\"> <\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2016-06-19 10:46:11","content_date_event":"2016-06-19 10:46:11","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2016-06-19 11:57:20","content_date_register":"2016-06-19 10:58:14","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":15283,"eid":15283,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/184\/attach\/201606\/44233_3436105318_150_84.webp","300":".\/cache\/184\/attach\/201606\/44233_3436105318_300_169.webp","400":".\/cache\/184\/attach\/201606\/44233_3436105318_400_225.webp","600":".\/cache\/184\/attach\/201606\/44233_3436105318_600_338.webp","900":".\/cache\/184\/attach\/201606\/44233_3436105318_624_351.webp","1200":".\/cache\/184\/attach\/201606\/44233_3436105318_624_351.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":3436105318,"files":{"original":{"url":".\/file\/184\/attach\/201606\/44233_3436105318.jpg","width":624,"height":351,"size":0}}}]}]]